PANASZKEZELÉS

Panaszkezelés

Panaszkezelési szabályzat


Utolsó módosítás dátuma: 2022-02-01

 

 „Panasz: az Ügyfél az AGRIKUSZ Zrt. magatartására,
tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panasza,
amelyet szóban (személyesen vagy telefonon),
vagy írásban (személyesen, vagy más által átadott irat útján, postai úton,
telefaxon, elektronikus levélben) közölhet.”

 

Agrikusz Agrár Alkusz Zrt. panaszkezelési szabályzata >>>

Kiadás, és hatálybalépés dátuma: 2022. január  31.

Panaszt a 30/608-0628-as telefonszámon az alábbi időpontokban fogadunk:

  • Hétfőn: 08:00-20:00-ig
  • Keddtől Csütörtökig: 07.30-16.00-ig
  • Pénteken: 07.30-13.30-ig.

Lehetőség van még panaszbejelentésre:

Személyesen: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt. 45. 1/3. szám alatt nyitvatartási időben,

Postai úton: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt. 45. 1/3.

Faxon: a 62/638-955-ös telefonszámon,

Elektronikus levélben: a panasz@agrikusz.hu e-mail címen.


Letölthető dokumentumok:

A Pénzügyi szervezethez (bankhoz, biztosítóhoz, stb.) benyújtandó PANASZ
Pénzügyi szolgáltatóval kapcsolatos viták rendezésére

Kiadás dátuma: 2015. április 27.

Pénzügyi szervezethez (bankhoz, biztosítóhoz, stb.) benyújtandó panaszbejelentő letöltése >>>

 

Kiadás dátuma: 2015. július 09.

Meghatalmazás a biztosítómmal kapcsolatban felmerült panasz bejelentésére >>>

Meghatalmazás az Agrikusz Zrt. magatartására, tevékenységére, vagy mulasztására vonatkozó panasz bejelentésére >>>